Si vols participar en el projecte per no haver de comprar al teu fill o filla tots els llibres nous sinó que pugui re-aprofitar alguns dels infants de cursos superiors, has de saber que...
COM M'HE D'APUNTAR?
Encara que hagis manifestat el teu desig de participar en el referèndum que es va fer fa uns mesos és necessari que formalitzis la inscripció en el projecte signant una carta d'adhesió. Si no ho tenies clar i vols participar, encara hi ets a temps.Has de passar-te per l'escola amb:
- Els llibres que has d'aportar del curs que acaba d'acabar.
- El comprovant de pagament de la quota de socialització de llibres.
- Hauràs de formalitzar la teva adhesió signant la carta que et donaran en aquell moment
COM HE DE PAGAR LA QUOTA DE SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES?La quota és de 30 euros per a cada infant de 3er a 6è que són socis de l'AMPA. Els que no són socis han de pagar 40 euros.
El pagament s'ha de fer mitjançant ingrés al compte AMPA Brasil-Projecte Socialització de Llibres (2013 0607 56 0200992971). Aquest és un compte obert exclusivament per a la comptabilitat d'aquest projecte. El justificant de pagament l'heu d'entregar en el moment que vingueu a formalitzar la vostra adhesió. Us recordem que les adhesions no es donaran per vàlides fins que no s'hagi fet el pagament de la quota.
QUAN PUC FORMALITZAR LA MEVA PARTICIPACIÓ EN EL PROJECTE?Ens trobaràs el:
- divendres 21 de juny, de 13h a 15h
- del dimarts 25 al dijous 27 de juny, de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 17:00h
HE D'ENTREGAR LLIBRES? QUINS?Els alumnes que el curs vinent fan 3er no han d'entregar cap llibre. Els alumnes que faran 4rt a 6è han d'entregar els llibres de:
- Llengua Catalana
- Llengua Castellana
- Música
- (els alumnes que passin a 4rt no han d'entregar-ho ja que faran servir el mateix)
QUAN REBREM ELS LLIBRES SOCIALITZATS?El primer dia del curs vinent els alumnes adherits al projecte es trobaran el lot de llibres socialitzats a l'aula que els correspongui. Recorda, quan vagis a l'Abacus a comprar els altres llibres, que aquests no els has de comprar!!
El divendres 13 de setembre, de 16:30h a 17:30h es podran resoldre les incidències que apareguin, a la caseta de l'AMPA